.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه اعلام کرد :
طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه / استقبال مسافران از نوروزگاه 1403
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر

 

به گزارش شمال نیوز، محمد مهدی قلی زاده در حاشیه بازدید از نوروزگاه شهرستان سوادکوه به خبرنگار «شمال نیوز» گفت :  با پیگیری و نشست های انجام شده در ستاد خدمات سفر شهرستان سوادکوه و در راستای بهینه سازی هزینه ها و وحدت رویه میان دستگاه های خدمات رسان به مسافرین و گردشگران محترم و با استفاده از مجموعه دانش بنیان بومی ، طراحی نرم افزار « اندروید و تحت وب » به عنوان راهنمای شهرستان سوادکوه در دستور کار قرار گرفت .

 

وی افزود : طراحی و اجرای این سامانه توسط بخش خصوصی به مدت یک هفته انجام شد که با پیگیری اداره مخابرات ، لینک دسترسی به این سامانه برای مسافرین به صورت پیامکی ارسال خواهد شد .

 

 

بخشدار مرکزی سوادکوه در تشریح چگونگی فعالیت این سامانه ، اظهار داشت : مسافرین محترم و گردشگرانی که از محدوده گدوک وارد استان می شوند ، این سامانه از طریق پیام کوتاه بصورت لینک برای آنها پیامک میشود که با دسترسی به آن خدمات مربوط به سفر در اختیارشان قرار خواهد گرفت . 

 

قلی زاده در همین خصوص ادامه داد : این نرم افزار شامل راهنمای اماکن گردشگری ، فرهنگی ، مذهبی ، بقاع متبرکه ، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی ، مساجد و ایستگاه های نوروزی ، امدادی ، انتظامی و همچنین دسترسی برخط به صنایع دستی و گردشگری میباشد.

 

 

بخشدار مرکزی سوادکوه با اعلام تداوم فعالیت این سامانه در همه فصول سال افزود : فاز نخست این سامانه در قالب طرح نوروزی ارائه شد و ان شا الله در سال جاری با حمایت های فرماندار محترم و تلاش و همت روسای محترم دستگاه های اجرایی در قالب نرم افزار جامع معرفی شهرستان سوادکوه به مردم عزیز ، به بهره برداری خواهد رسید .

 

گفتنی است در همین راستا نوروزگاه شهرستان سوادکوه در آستانه سال جدید با دهها غرفه شامل غرفه‌های صنایع دستی همچون جاجیم، گلیم، چرم، مصنوعات چوبی، عروسک، تزئینات و دیگر صنایع دستی شهرستان برپا شد که محصولات و تولیدات هنرمندان منطقه را تا پایان تعطیلات نوروزی در معرض دید عموم قرار می‌دهد .

 

شهرستان سوادکوه یکی از دروازه‌های ورودی مهم به استان مازندران است که می‌تواند نقشی مهم در معرفی فرهنگ و آداب مازنی‌ها به مسافران و گردشگران داشته باشد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قربانی 5 فروردين 1403
درود بر عزیزان پرتلاش سوادکوه
نا شناس 5 فروردين 1403
سوادکوه مهد دلیران و قهرمانان
نامدار 5 فروردين 1403
مدیر جوان و انقلابی یعنی همین فعالیت های درخشان که واقعا در گذشته هیچوقت شاهد آن در سوادکوه بزرگ نبودیم . خدا روشکر که کاری ماندگار و عالی در حوزه نرم افزاری انجام شد . واقعا گردشگری سوادکوه مظلوم است و همین کارهای زیرساختی می تواند این بخش را سامان دهد .
........................ سوادکوهی 5 فروردين 1403
از طریق این رسانه و در این زمان به مسئولان استان و شهرستان اطلاع رسانی میکنم با انتخاب نماینده چدید در شهرستان همجوار استان تهران و اطرافیان ایشان طرح ونقشه جهت دست اندازی به تمامیت ارضی مازندران و سوادکوه در حال پرداخته شدن است،
نا شناس 5 فروردين 1403
ممنون از بخشدار عزیز . خداقوت
zaman 5 فروردين 1403
سوادکوه و سوادکوهی زنده باد
سوادکوه سرزمین خورشید
محمد....جواد 5 فروردين 1403
حاج مهدی عزیز خداقوت
جمال 6 فروردين 1403
متاسفانه با گذشت چند سال از حادثه واژگونی سنگ های غول پیکر بر سر پیت سرا ، هنوز جبران خسارت برای اهالی این روستا نشده و در دولت های قبلی و فعلی رها شده هستیم . از مسئولان سوادکوه خصوصا بخشدار جوان و پرانرژی که مستقیما مشکل ما در حوزه کاری ایشان است درخواست داریم با مردم این روستا نشست داشته باشد و حداقل حرف دل ما را بشنود و مشکلات را چاره اندیشی کند . باور بفرمایید اگر الان این خبر را نمی دیدم و از این حرکت برای توسعه سوادکوه خوشم نمیامد پیام نمیدادم . به نوعی امیدوار شدم به حل مشکل با دستان این بخشدار انقلابی
بی نام 7 فروردين 1403
هرکجا به جوان اعتماد کردیم موفق شدیم
آدم جدید
فکر جدیدکار جدید
مرسی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.